7 november 2010

Laatste week!!!

Het is bijna zover... Volgende week zondag rond 10 uur zet de vlieger aan richting Abu Dhabi om daar dan een tussenstop te maken en nadien aanzetten naar Melbourne!!

Nog een weekje van werken, plezier maken maar ook afscheid nemen van alles en iedereen. Ik ben reeds begonnen met afscheid te nemen van enkele Belgische specialiteiten, zoals goeie belgische chocolade, speculoos, marsepein, frietjes vant frituur, .... Deze week zal druk worden aangezien ik nog heel wat gepland heb om te doen zodat de tijd rapper voorbij gaat. Belangrijkste feiten zijn woensdag mijn laatste werkdag en s'avonds Zwarte Piet spelen, naar jaarlijkse traditie, vrijdag eens naar de jaarmarkt in Sint-Lievens-Houtem, zaterdag de laatste rit met de fiets op Belgische bodem (modder).

Ik heb al afscheid genomen van enkele vrienden en kameraden vorige week zondag en het was zeer gezellig maar het gaf mij toch een ambetant gevoel dat ik hen zal achterlaten voor de komende 3 maanden. Het afscheid werd gevierd met een goed glas champagne, wafels, pannekoeken en lekkere cake!! Aan hen die er bij waren, bedankt voor de gezellige avond ik zal jullie missen. Voor diegene die er niet bij waren ik zal jullie ook missen.

De verdere verhalen kan je steeds hier volgen op mijn blog die ik regelmatig zal proberen up te daten met wat verhalen van uit Australië. Mijn foto kun je steeds bekijken op mijn facebookpagina (zie link op deze blog)

Stay tuned!!

JoJo

1 opmerking:

Deefken zei

Echt zalig voor u man! Volgens dak zo lees ist nen echte droom van u dus moete daar zeker voor gaan! 3 maanden lijkt lang ma kdenk daje u daar oek zeker en vast zult amuseren zoda den tijd eel rap gaat ;-) vooral ni aan thuis denken zou ik zo zeggen en 3 maand gwn genieten! Amuseer u é Jojo! ;)