25 september 2010

50 dagen!!

Vandaag is het nog slechts 50 keer slapen voor ik zondag 14 november op de vlieger richting Abu Dabi, om van daaruit richting Melbourne te vliegen. 50 keer slapen, of nog slechts 7 weken, en ook minder dan 35 werkdagen te gaan. Mijn laatste werkdag zal namelijk woensdag 10 november zijn.

De komende 7 weken zullen rap vooruitgaan denk ik en zullen niet altijd even makkelijk zijn. Woensdag 13 oktober wordt mijn mama namelijk geopereerd aan haar heup en nog geen maand nadien zit ik op de vlieger. Dus ik hoop dat ze tegen dan reeds goe gerevalideerd is zodat ik met een gerust hard kan vertrekken.

Deze week heb ik nog enkele leuke vooruitzichten gekregen van Cameron. Zo gaat hij mij eens meenemen naar een echte Aussie bbq bij zijn familie die een boederij hebben in het Australische platte land, met koeien, kangaroo's, schapen, en waar ze rondlopen met "Cowboy hats". Cameron gaat ook zijn vaarbewijs afleggen zodat hij met de boot van zijn pa kan varen om eens van uit de haven van Melbourne te vertrekken en een rondvaartje te doen op zee.

Deze week heb ik ook besloten om een internationaal rijbewijs aan te vragen zodat ik zeker ben dat ik daar ter plekke met de auto mag/kan rijden indien nodig. Of ik zelf eens een auto kan huren om er op uit te trekken.

Stay tuned for more news!
(Morgen nog maar 49 keer slapen, haha)

JoJo

Geen opmerkingen: