16 januari 2013

We zijn er terug!!

Terug van weg geweest, maar ik ben terug!!

Er is sinds mijn laatste blog ontzettend veel gebeurd na de sleutelbeenbreuk. Kleine opsomming om toch een kleine update te geven:
- Verhuist naar appartementje in Erpe
- Nieuwe liefde ontdekt in Delphine, waar ik al heeeeeel veel leuke momenten heb mee beleefd zoals Disneyland Parijs, reis naar Spanje, winterse wandeltochten, zomerse fietstochtjes... Met als logisch gevolg ook samen wonen met liefje in Erpe
- Nieuwe operatie aan sleutelbeen na terugkerende last door ontsteking, dus hebben ze het ijzer plaatje er uitgehaald
- Nieuwe uitdagingen op het werk
- Konijntjes
- Nieuwe fietsen gekocht, Eddy Merckx UXM, en een MTB Cube GTC Race 29
- Nieuwe doelstelling gesteld: trainen voor marathon
- Nieuwe blessures en kommer en kwel met het lichaam

Ik zal starten met het nu!

Voorlopig sukkel ik met een blessure aan de adductoren van mijn rechter been, hoogstwaarschijnlijk door het vele lopen. Ik was namelijk beginnen lopen omdat de pijn in de rug en bil niet meer te harden was tijdens het fietsen, vandaar de omschakeling.
Ik was goed op weg en zat op training al reeds aan een halve marathon. Tijdens de weekends maalde ik mijn kilometers af op Steenberg in Mere, in het gezelschap van enkele ervaren lopers, die me op enkele weken tijd reeds op een hoger niveau tilden.
Tot op het moment dat het rechterbeen niet meer mee wilde... Nu lig ik al bijna een maand stil met het lopen, vanaf kerstdag. Nu ben ik wel terug op de fiets en de last in rug en bil is zo goed als verdwenen, dus we zitten op de goede weg...

Ik wil via deze blog ook gebruik maken om wat recencies te doen over fiets accessoires en dergelijken. Mijn passie is nog steeds fietsen en zou ook via hier mijn mening willen delen over wat ik gebruik en gekocht heb afgelopen maanden, of recentelijke aankopen.... Eerste zal gaan over nieuwe verlichting die ik deze week heb aangekocht!

Stay tuned for more dus!!

Groeten
JoJo

Konijntjes... Etienne (wit-bruin) en Leonie(wit-zwart)



Liefje en JoJo @ France

Geen opmerkingen: