16 maart 2011

Werk en meer...

Ik denk dat ik eerst ga beginnen bij het meer...

Waar ik niet op gehoopt had maar wel een beetje verwacht is dan toch uiteindelijk gekomen... Mijn weerslag van het temperatuursverschil. Vorige week woensdag stond de profkoers in Wanzele op het programma, maar na 1 ronde stond ik al te voet en de eerste 10 minuten nadien heb ik niets anders gedaan dan zitten hoesten en "slijmen" zitten bovenhalen... Wat niet echt een goed teken is uiteraard, blijkbaar toch iets fout met de luchtwegen. Ik heb er nog een beetje last van maar het is wel al veel beter en misschien zal ik dit weekend wel koersen na een weekendje te hebben overgeslaan.

Carnavalstoet en de foor in Aalst was weer een leuk en aangename tijd! Ik vind het steeds leuk om op de foor rond te lopen met alle lichtjes van de atracties, de verschillende muziekjes, de geur van pitta, wafels, smoutebollen, het eten van bananen in witte chocolade... Ahn wat aangenaam!!
Zondag keken we bij Bram thuis naar de stoet met Maarten en Tina, dankzij het goede weer was er een massa volk op de been en ik vond het dit jaar een zeeer mooie stoet met soms onvoorstelbare constructies...

Na Carnaval werd er vroeger normaal gevast, wel nu wordt er ook nog gevast alleszins door Maarten, Bram, Tina en mij. We proberen allemaal van zo min mogelijk zoetigheden te eten als chocolade, koekjes als tussendoortjes en "vieruurtjes" en ook geen chips noch nootjes savonds voor de televisie. Ik hou het nog steeds vol en we zien wel wat het zal geven na een langere periode, maar het is toch niet echt makkelijk!!

Donderdag na profkoers stond mijn eerste werkdag op het menu... Donderdag werd ik verwacht om 9 uur voor mijn eerste kennismaking met Becton Dickinson. Ik was een beetje verrast toen ik op een andere dienst werd gezet dan de dienst waarvoor ik gesoliciteerd heb. Maar uiteindelijk kreeg ik vrijdag wel het nieuws dat ik toch de job zou krijgen waarvoor ik gesoliciteerd heb.
Ik kreeg het nieuws dat ik binnen de komende weken naar Ierland zou vertrekken om daar "workshaddowing" te gaan doen. Ik zal naar Ierland gaan voor een 6-8tal weken, ik kom normaal wel elk weekend naar huis. Maar het zou toch kunnen zijn dat ik enkele weekends zou blijven om daar de streek eens wat te verkennen. Ik vind dit echt een unieke uitdaging en ervaring en hopelijk kan ik hier meer ervaring opdoen op werk gebied. Het vertrek is wel wat hectisch want ik ben daar nieuw en er moet van alles in orde gebracht worden op gebied van access tot bepaalde systemen enzo... Want het vertrek komt er rap aan, volgende week woensdag 23 maart is het zover. Ik kijk er al naar uit!!!

Groeten en komt regelmatig terug voor meer!!!

JoJo

Geen opmerkingen: